نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، فروش، بازاریابی، حسابداری و انبارداری

    نرم افزار ارتباط با مشتری  (CRM) کاربردی ترین سیستم برای سازماندهی روند فروش می باشد، زیرا با ساده سازی روند فروش از طریق تولید خودکار مدارک لازم، دسته بندی کالاها، مدیریت تماس ها و جلسات با مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش (پشتیبانی) باعث صرفه جویی در زمان و در نتیجه بازدهی بیشتر و افزایش سود می شود.بعلاوه در این سیستم ارتباط با مشتری تنها با استفاده از یک رایانه معمولی و مرورگر وب دلخواه خود می توانید به این نرم افزار دسترسی پیدا کنید. حتی در صورتیکه خارج از محل کار یا شبکه محلی خود باشید در صورت دسترسی به اینترنت باز هم به سیستم دسترسی خواهید داشت.نرم افزار مدیریت فروش ویتایگر با دارا بودن پنلی بسیار زیبا و کاربر پسند و داشتند امکانات متنوع می تواند یکی از بهترین انخاب های شما در خرید سیستم مدیریت فروش باشد. توجه داشته باشید روان بودن کار با سیستم های مدیریت فروش بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و این نرم افزار مدیریت فروش آنلاین این امکان را برای شما به راحتی فراهم می نماید .ویژگی های بسیار متنوع این سیستم فروش آنلاین به شما امکان مدیریت کامل فروش محصولات و کالا ها را بدون هیچ مشکلی فراهم می نماید.

    از جمله امکانات نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری موارد زیر است:

    فروش مکانیزه: در زمینه ارتباط افراد و تیم های فروش با مشتریان از طریق برنامه ریزی صدور پیش فاکتور و صورت حساب الکترونیکی در جهت سرعت بخشیدن پاسخگویی به مشتری می باشد.
    بازاریابی: از بین بردن فاصله بین مشتری و شرکت و هم چنین شفاف سازی رابطه آنها
    خدمات: نرم افزاری مناسب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان از طریق سیستم ضبط و گردآوری خواسته ها و مشکلات و پاسخ گویی منظم
     

    نرم افزار مدیریت فروش


    •    مدیریت تبلیغات، اقدامات تبلیغاتی  و بازاریابی وسیع سازمانی
    •     پیگیری میزان اثرگذاری اقدامات تبلیغاتی بر پایه اطلاعات مربوط به مشتریان
    •     وارد کردن فهرست متقاضیان از منابع خارجی مثل بارگذاری از اینترنت، نمایشگاه های تجاری، سمینارها، پست مستقیم و انواع دیگر اقدامات تبلیغاتی
    •     تایید صلاحیت متقاضی برای انتقال به مرحله بعد از بازاریابی بر اساس اطلاعات و جزییات دریافتی
    •     مدیریت متقاضیان از ابتدا یعنی ایجاد متقاضی تا انتها یعنی تبدیل آنها به موارد موفق فروش
    •     صدور خودکار پیش فاکتور، سفارشات فروش و فاکتور فروش برای متقاضیان
    •     ضمیمه کردن اسناد مخصوص مشتری به حسابها جهت رجوع سریع در آینده
    •     گزارشات از پیش آماده برای بررسی تحلیلی، آماری و مدیریتی
    •     تجزیه و تحلیل کانال فروش به صورت مرحله ای و بررسی ماهانه کانال فروش
    •     ایجاد فرصت های فروش از طریق منابع موجود متقاضیان و مشاهده جزییات بر اساس زمان و وضعیت
    •     پیگیری مشکلات فنی مشتریان در طی دوره ضمانت، با راندمان بالا

    کامز به عنوان یک شرکت ایرانی فعال در زمینه ی بومی سازی سیستم ارتباط با مشتری vtigercrm  به اطلاع میرساند که نسخه ی فارسی این نرم افزار آماده می باشد و شما می توانید برای دریافت دمو با ما تماس بگیرید.



    .

    گروه مهندسی کامز ، آدرس : قزوین - چهاراه عمران به سمت میدان میرعماد - پلاک 5 - طبقه 3 - واحد 5 ( جنب اسانسور صعود ) تلفن : 33369345 ، پیام کوتاه : 3000874000